iab Polska

Manewry SMS-owe

Klient:
Sony Computer Entertainment – SonyPlaystation 2

Grupa docelowa:
Mężczyźni w wieku 16-35 lat, zainteresowani komputerami lub grami elektronicznymi

Cele kampanii:
Maksymalizacja liczby wejść i rejestracji na stronie internetowej

Wykorzystane narzędzia:
Push SMS

Dla marki Sony przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy kampanię mobile marketingu towarzyszącą jednej z akcji promocyjnych. Chodziło o wygenerowanie ruchu w serwisie internetowym marki oraz zachęcenie użytkowników do wypełnienia formularza rejestracyjnego i wzięcia udziału w konkursie Manewry Taktyczne PlayStation.

Zdecydowaliśmy się na reklamę typu "Push SMS" z uwagi na młodą grupę docelową, która praktycznie nie rozstaje się z telefonem komórkowym oraz aktywnie interesuje się nowinkami ze świata gier i nowych technologii. Aby przeprowadzić kampanię skorzystaliśmy z zewnętrznej bazy danych użytkowników telefonów komórkowych spełniającej założone kryteria i zawierającej ponad 200 tysięcy rekordów. Komunikat reklamowy miał w zwięzły sposób przekazać informacje o trwającej akcji lidera na rynku gier komputerowych. Nic nie mogło zachęcić bardziej młodych konsumentów do udziału w konkursie niż wiadomość o wygranej. Dlatego w SMS-ie podaliśmy wartość nagrody oraz zawarliśmy WAP link do strony WWW Sony z formularzem rejestracyjnym.

Wybór takiego kanału informacji okazał się strzałem w dziesiątkę. Wskaźnik reakcji mierzony liczbą wejść na firmową stronę WWW przekroczył 20%. W czasie trwania kampanii liczba rejestracji w serwisie internetowym była prawie 8 razy wyższa niż przed kampanią.

Upgrade Interactive Marketing


+48 501 404240

eco

Jesteśmy ECO

Korzystamy z innowacyjnych technologii, ale nigdy nie zapominamy o naszej PLANECIE!
Nie używamy papieru, tuszu, drukarek i innych materiałów czy urządzeń, które nie są przyjazne
dla środowiska naturalnego!