iab Polska

Personalizowana reklama
SMS i MMS

1Sprawdzasz go, kiedy rano wstajesz. I wieczorem, kiedy kładziesz się spać. Korzystasz z niego przez jakieś 80% dnia. Za jego pomocą odbierasz wiadomości przychodzące na pocztę elektroniczną w samochodzie lub w pociągu. Możesz się dowiedzieć, co nowego dzieje się na świecie podczas oczekiwania na zamówienie w restauracji. Służy Ci zawodowo: do kontaktu z kontrahentami, i prywatnie: do komentowania zdjęć znajomych w portalu społecznościowym. To już nie tylko praktyczne urządzenie wielofunkcyjne, to produkt lifestyle-owy. Telefon komórkowy – Twój i Twojego Klienta. Świadczą o tym liczby. Dziś liczba osób na świecie posiadających komórkę (3,5 mld) jest blisko 3 razy wyższa niż liczba komputerów podłączonych do sieci (1,2 mld)1.

2Żyjemy w kulturze nanosekundy. Zamiast czytać, skanujemy treści wzrokiem. Zamiast plotkować, wymieniamy się opiniami na Facebooku. Zamiast rozmawiać, wysyłamy SMS-y i MMS-y. Komunikacją rządzi przekaz zwięzły i skrótowy. Możliwy do błyskawicznego ogarnięcia wzrokiem i podjęcia decyzji.

3SMS-y i MMS-y to nowoczesny sposób komunikacji marketingowej z grupą docelową. Uznawany przez konsumentów za naturalny i nienachalny. Łączy w sobie zalety mediów masowych i direct mailingu. Daje możliwość indywidualizacji oferty już nie tylko zgodnie z kryteriami socjodemograficznymi (wiek, status zawodowy czy dochody). Znacznie bardziej wyrafinowana personalizacja treści (imię, nazwisko, firma, miasto, a nawet tekst SMS-a) pozwala odbiorcy poczuć się VIP-em. Bo w końcu ktoś konstruuje oferty właśnie dla niego!

4Wiadomości wysyłane na telefony komórkowe mogą stanowić połączenie tekstu, obrazu, dźwięku i filmu. Wzbogaca je hiperłącze (WAP PUSH) do strony dostosowanej do przeglądania za pomocą urządzeń mobilnych. To multimedia wzmacniające nowoczesny wizerunek firmy. Świadczą o tym, że jesteś na czasie.

5Reklamę typu SMS i MMS cechuje wysoka skuteczność (kto nie czyta wiadomości trafiających na jego telefon komórkowy?), mierzalność efektów (zadbali o to operatorzy sieci komórkowych) i wielofunkcyjność (zaspokaja w równym stopniu potrzebę zbierania leadów, jak i budowania lojalności już posiadanych Klientów).


1 Źródło: Mobilemania, Y&R, 2011

Upgrade Interactive Marketing


+48 501 404240

eco

Jesteśmy ECO

Korzystamy z innowacyjnych technologii, ale nigdy nie zapominamy o naszej PLANECIE!
Nie używamy papieru, tuszu, drukarek i innych materiałów czy urządzeń, które nie są przyjazne
dla środowiska naturalnego!