iab Polska

Generowanie leadów
i reklama efektywnościowa

1Współczesny człowiek ma kontakt z reklamą kilkaset razy dziennie. Atakuje go ona z telewizji, radia, magazynów drukowanych, skrzynki pocztowej czy internetu. Dziś łatwiej jest wymienić miejsca, w których reklamy nie ma, niż te, w których jest ona obecna. Jej efektywność stoi pod znakiem zapytania, a socjologowie coraz częściej mówią o zjawisku "ślepoty reklamowej".

2Istnieje jednak sposób na to, by reklama przyniosła oczekiwane efekty, a nasz budżet nie przepadł. Po pierwsze, należy wykorzystać taką formę promocji, dzięki której na 100% dotrzesz do konsumenta. Wyobraź sobie, że siedzisz w jego kieszeni. Całkiem nieźle znasz jego tryb życia i preferencje. Możesz zwrócić się do niego po imieniu i wysłać ofertę dopasowaną do jego upodobań. Marketing mobilny sprawia, że jest to możliwe. Ale to tylko połowa sukcesu!

3Po drugie, należy rozliczać się wyłącznie za efekty. W ramach kampanii mobilnej generowania leadów płacisz tylko za taką część przekazu promocyjnego, która skłoniła konsumenta do podjęcia realnych decyzji (np. rejestracji w bazie osób zainteresowanych ofertą, wysłania wiadomości zwrotnej do producenta, udziału w konkursie czy bezpośredniego połączenia z infolinią).

4Zastosowanie modelu efektywnościowego w komunikacji marketingowej otwiera w niej nową epokę. Dzięki niemu słowa o wyrzuconych pieniądzach na reklamę nareszcie tracą na aktualności. Ten nowatorski model współpracy na linii Agencja-Marketer jest coraz bardziej popularny na rynkach zagranicznych. Teraz także i u nas.

Upgrade Interactive Marketing


+48 501 404240

eco

Jesteśmy ECO

Korzystamy z innowacyjnych technologii, ale nigdy nie zapominamy o naszej PLANECIE!
Nie używamy papieru, tuszu, drukarek i innych materiałów czy urządzeń, które nie są przyjazne
dla środowiska naturalnego!