iab Polska

Dlaczego
mobile

1 Konsumentów definiują dziś dwie cechy. Po pierwsze – są w ciągłym ruchu, przemieszczają się z miejsca na miejsce, stale brakuje im czasu. Po drugie – nadal przecież są istotami społecznymi, dla których nadrzędną rolę odgrywa kontakt z drugim człowiekiem. Odpowiedzią na ich potrzeby są coraz bardziej zaawansowane urządzenia mobilne. Dają one możliwość pozostawania w ruchu i nieustannej komunikacji. Jeśli list – to elektroniczny, bo możesz przeczytać go z dowolnego miejsca na świecie. Jeśli rozmowa – to przez komórkę, bo podczas niej nie musisz zatrzymywać samochodu. To "wtyczki" do nowego świata relacji.

2 Skuteczna reklama spełnia dwa warunki. Po pierwsze, precyzyjnie namierza grupę docelową i efektywnie do niej dociera. Po drugie, wzbudza zainteresowanie odbiorców i angażuje ich w dialog z marką. Reklama mobilna odpowiada na oba te wyzwania. Dzięki niej jesteś dokładnie tam, gdzie stale przemieszczający się konsument. Nie depczesz mu po piętach, lecz wtapiasz się w jego codzienny krajobraz, a nawet zaglądasz do jego kieszeni. Za pomocą zaskakujących albo użytecznych reklam przyciągasz jego uwagę i zachęcasz go do interakcji. Wiesz przecież doskonale, że sprawdzanie komórki co kilka minut to dla niego jakby odruch bezwarunkowy.

3Reklama mobilna z dnia na dzień jest coraz bardziej istotna. To odpowiedź na potrzebę precyzyjnego dopasowania do grupy docelowej zarówno produktów, jak i przekazu. Pomyśl, czy skorzystałbyś z usług operatora komórkowego oferującego wszystkim identyczne modele telefonów? Zastanów się, czy czytasz e-maile zaczynające się od słów "atrakcyjna oferta dla każdego!"? Dzięki personalizacji przekazu reklamowego trafiającego na osobistą komórkę, konsument czuje się doceniony. Wie, że to przekaz skierowany właśnie do niego.

4Współczesny rynek to konwersacja. Tylko poprzez dialog z konsumentem jesteś
w stanie w pełni go zadowolić. Najpierw poznajesz preferencje odbiorcy i konstruujesz przekaz tak, aby trafiał w jego indywidualne upodobania. Następnie śledzisz skuteczność swoich działań i w oparciu o zebrane informacje każdorazowo poprawiasz swoje wyniki. Spokojnie, to nie sportowa rywalizacja. To partnerski trening. To granie z konsumentem w tej samej drużynie.

Upgrade Interactive Marketing


+48 501 404240

eco

Jesteśmy ECO

Korzystamy z innowacyjnych technologii, ale nigdy nie zapominamy o naszej PLANECIE!
Nie używamy papieru, tuszu, drukarek i innych materiałów czy urządzeń, które nie są przyjazne
dla środowiska naturalnego!