iab Polska

Aplikacje i gry
mobilne

1Współczesny konsument potrafi skutecznie uciekać przed reklamą. Ewakuacja jednak nie będzie konieczna, jeśli w przekazie promocyjnym odnajdzie wartość: praktyczną lub rozrywkową. Na co dzień korzysta z aplikacji, które ułatwiają mu robienie zakupów czy podpowiadają prognozę pogody. W wolnym czasie sięga po gry interaktywne – może się za ich pomocą zrelaksować. Jeśli otrzyma to, czego poszukuje, nie zniechęci go logo marki w pobieranym produkcie.

2 Aplikacje i gry mobilne to niewyczerpana przestrzeń działań marketingowych. Odpowiada na wymagania współczesnych konsumentów, którzy w reklamie szukają rozrywki i poczucia humoru albo rozwiązań ułatwiających życie.

3Marketing mobilny oferuje nieograniczone możliwości tworzenia gier i aplikacji na telefony komórkowe. Mogą być one tematycznie powiązane z marką – oddawać jej sportowego ducha, nawiązywać do biznesowego charakteru oferowanych usług czy dotyczyć tematyki zdrowotnej. Mogą też stanowić część zintegrowanych działań marketingowych, które obejmują jednocześnie internet stacjonarny oraz działania ATL i BTL. Możliwości są wprost niewyczerpane.

4W komunikacji marketingowej, która wykorzystuje gry i aplikacje mobilne zasada jest jedna: każdy wygrywa. Dostarczamy konsumentom określonych korzyści, a jednocześnie reklamujemy produkt. Czy warto? Jak do tej pory od transakcji win-win nie wymyślono niczego lepszego w biznesie.

Aplikacje i gry mobilne
Upgrade Interactive Marketing


+48 501 404240

eco

Jesteśmy ECO

Korzystamy z innowacyjnych technologii, ale nigdy nie zapominamy o naszej PLANECIE!
Nie używamy papieru, tuszu, drukarek i innych materiałów czy urządzeń, które nie są przyjazne
dla środowiska naturalnego!